wtorek, 27 sierpnia 2013

Kajakiem przez ocean z Aleksandrem Dobą 25% taniej


Zapis wydarzeń podczas Transatlantyckiej Wyprawy Kajakowej Aleksandra Doby jest dzisiaj dostępny w promocji -25% w księgarni internetowej wydawnictwa Bezdroża. Cena promocyjna to 29,92 zł - mniej o prawie dziesięć złotych niż codzienny koszt 39,90 zł.

Podróżnik jest pierwszym człowiekiem, który przepłynął samotnie Ocean Atlantycki z kontynentu na kontynent (z Senegalu do Brazylii) na kajaku. W książce przeczytamy o jego wyczynach, walce z samym sobą oraz przyrodą i techniką. - (...) poczułem uderzenie w tył kadłuba, w okolicy steru. "Na pewno rekin", pomyślałem. Kiedyś już miałem podobne spotkanie. Siedziałem wtedy w kokpicie z wiosłem w ręku i walnąłem rekina dwa razy w łeb. Teraz wiosło leży przywiązane krawatami do pokładu, a ja wychyliłem się z kabiny do połowy. Chwyciłem jednak aparat fotograficzny, by ewentualnie zrobić zdjęcie nocnemu gościowi. Po chwili pokazał się. Podpływał z prawej burty na wysokości kokpitu. Łeb obły. Oczy małe. Spojrzeliśmy na siebie.

Aby zobaczyć więcej i kupić książkę w promocji, kliknij na okładkę i przejdź do księgarni Wydawnictwa Bezdroża:



PS. Aleksander Doba otrzymał nagrodę podróżniczą Super Kolos 2011 - za całokształt osiągnięć kajakarskich i dążenie do realizacji coraz bardziej ambitnych celów. Dla czytelników wydawnioctwo Bezdroża przygotowało bezpłatny dodatek do książki - Alfabet Oceaniczny. Do pobrania tu: http://www.bezdroza.pl/alfabet.pdf

Zobacz też inne przewodniki turystyczne >>

Brak komentarzy: