środa, 6 lipca 2011

Wakacyjny Konkurs 2011 - tydzień drugi


Pamiątka Kubek LudowyPrzedstawiamy kolejne zdjęcia nadesłane na Wakacyjny Konkurs Praktycznego Przewodnika. Cieszymy się, że jest ich tak dużo. W niektórych pracach koncentrujecie się na ładnych widokach, a na innych - na przeżyciach, uczuciach. I tak jest z podróżami - podziwiamy krajobrazy, zabytki, ale też dużo zapamiętujemy i wiążemy emocjonalnie.

W zeszłym tygodniu można było wygrać atrakcyjny, folklorystyczny kubek w kolorowe wzory. W tej edycji przygotowaliśmy dla Was razem z Folkhome.pl kolejny kubek. Tym razem jest to "Kubek z ptaszkami na ludowo". Zdjęcie znajduje się obok.

Ze względów technicznych podzielimy je na kilka wpisów. Teraz przedstawiamy zdjęcia pojedyncze, a w następnym pokażemy Wasze fotoreportaże.
Zobacz też drugą porcję zdjęć w tym tygodniu

Barbara Abrantowicz


Zdjęcie z wycieczki do "polskiego miasta duchów" - opuszczonego ośrodka wypoczynkowego w Kozubniku w Beskidzie Małym.



Bartosz Kaczyński


Tarnów. Moje ukochane miasto. Gorące i jak zwykle bardzo słoneczne ;) Piękna katedra, która jest baaaaardzo wysoka ;)



Karolina Rachwał


Chwila wolności nad morzem.



Kasia Leszczyńska


W załączeniu zdjęcie zrobione w miejscowości Laveno we Włoszech.
Jak tam trafiłam? :):) Chciałam się zgubić. Poprosiłam o bilet na pierwszy autobus, który przyjedzie i założyłam, że wysiądę na 7 przystanku :) Trafiłam do pięknego miasteczka położonego nad jeziorem w otoczeniu gór. Tam zauważyłam, że na szczyt jeździ kolejka linowa... wsiadłam... i znalazłam miejsce, które mam nadzieję i Wasze oko ucieszy :)



Katarzyna Jankowska


Zdjęcie z najwspanialszych na świecie folklorystycznych wakacji w Ekwadorze :)))



Maciej Goryl


Zdjęcie, które Państwu postanowiłem przedstawić ukazuje piękno wakacyjnego okresu, który kojarzy się ze żniwami, a także pięknymi akcentami matki natury w postaci wyładowań atmosferycznych. Udało mi się uchwycić zmieniającą się pogodę, widać świecące jeszcze słońce, a patrząc na niebo widzimy nadchodzącą burze. A była naprawdę i troszkę popadało, ale gdy zobaczyłem to zdjęcie, to wiem że było warto.
Serdecznie pozdrawiam:)



Magdalena Wójcik




Marta Hładzio


Oto Gienek siedzi na brzegu pilnując swoich małych właśnie wyklutych łabędzi na moim stawie. Ach te uroki natury ;)




Pamela Szczupak


Jezioro Otmuchowskie. Jedno z ulubionych miejsc gdzie spędzamy wakacje z rodziną i przyjaciółmi:)



Uwielbiamy góry, wodospad Kamieńczyka :) na zdjęciu Madzia:)



Alicja Pawlik


Zdjęcie jest zrobione na pięknej plaży w Dębkach o zachodzie słońca.
Na zdjęciu widać moją rękę i mojej mamy. Chciałyśmy pokazać jak bardzo
kochamy wakacje i plaże!



Angelika Ganszczyk


Zdjęcie wykonane na wycieczce do ZOO w Chorzowskim Parku! Udało mi się uchwycić moment karmienia żyrafy, to normalne zachowanie turystów - zrywanie pobliskiej trawki i karmienie żyrafek, które tak śmiesznie wyciągają szyje i jęzorkami zawijają podawaną im trawkę. Do zaobserwowania na co dzień w Chorzowskim zoo! Szczególnie lubią to dzieciaki :)



Radosław Odziemczewski


Wodospad... CHORWACJA!!!



Piękna promienista Hrwatska...



Uwaga!
Słuchajcie, musicie nam pomóc, bo nie wiemy, kto ma wygrać ;) Czekamy na Wasze komentarze tutaj i na Facebooku.

Chcesz wziąć udział w konkursie? Poznaj zasady >>

Zobacz też drugą porcję zdjęć w tym tygodniu

Do konkursu na folkowo inspiruje nas Folkhome.pl

Pamiątki z Polski

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zdecydowanie Maciej Goryl. Zdjęcie cudowne i urzekło mnie oryginalnośćią :)

Anonimowy pisze...

Ja od Macka Goryla to bydzie to fajno trawa a idzia ja kurzyc :)