poniedziałek, 5 września 2011

Ostatnie zdjęcia w konkursie wakacyjnym 2011


Oto ostatnie zdjęcia nadesłane na konkurs Praktycznego Przewodnika. Już wkrótce podsumowanie konkursu i ostatnie nagrody. Które zdjęcia podobają Ci się najbardziej?

Bartosz Paczkowski

Zdjęcia przedstawiają widok z Góry Smerek połozonej w Bieszczadach.




Marek Wasiel












Marika Minkiewicz

Moja siostrzyczka i ja wybrałyśmy się na pole w piękne letnie popołudnie. Chciałam uwiecznić jej młodzieńczość i naturalność.



Paweł Lewandowski

"Melony mojej koleżanki" - Eupatoria na Krymie, sierpień 2011



"Polki w meczecie" - Eupatoria na Krymie, sierpień 2011



Sylwia Bereska

Zdjęcie wykonałam podczas wakacyjnego pobytu w Zwardoniu. Podczas porannej wędrówki mogłam uchwycić czar i piękno gór.



A zatem, które zdjęcia podobają Ci się najbardziej?

Brak komentarzy: