niedziela, 7 października 2012

Konkurs powakacyjny - zgłoszenia cz. 2


Oto kolejna porcja zgłoszeń na konkurs na zdjęcie z wakacji. Do wygrania jest biżuteria od Kaboszonerii.

Kazimiera Woźniak
W tym roku tam byłam
Przez Kurort Dusznicki wije się Bystrzyca,
wartkim nurtem pędzi szumi jak caryca,
opowiada dzieje z piętnastego wieku
o szczawach co leczą Twe ciało człowieku.
Wokół niej kuracjusz uśmiechnięty kroczy,
przybył tu cherlawy, sił nabrał i mocy.
Wody żelaziste, masaże kąpiele,
sprawiły że poczuł się jak młode cielę.
Melomanem został pokochał Chopina,
tu w mikroklimacie odmłodniał chłopina.
Do Parkowej także skierował swe nogi,
tańczył do północy mój ty Boże drogi.
Przystań ma w Moniuszko gdzie super obsługa,
dania ech jak smaczne, lista zalet długa.
I wróci na pewno w to magiczne miejsce,
w tym raju Dusznickim, po prostu żyć się chce!:)

Duszniki Zdrój


Elżbieta Świtulska
Zatoka Wraku, Zakynthos
Zakynthos



Karolina Pułanecka
Te zdjęcia to wspomnienia niedawnych wakacji, spędzonych w Ustce. Piękny czas :)






Joanna Zakrzewska

Chiny
Kwiecień 2012 w Chinach

Mariola Tarnowska

W tym roku, na przełomie kwietnia/maja po raz pierwszy odwiedziłam Moskwę. Zakochałam się w tym mieście. Tęsknię za nim. I żeby ukoić tę tęsknotę zrobiłam kilkaset zdjęć.
Kilka zdjęć z niezapomnianego pobytu w Moskwie.

Jednym z miejsc, które odwiedziłam był Izmajłovskij Park szykujący się do obchodów 1 Maja.

A w Izmajłovskom Kriemlie mogłam kupić typowo rosyjskie pamiątki i inne: matrioszki, koszulki, pozytywki w kształcie Kremla, magnesy na lodówkę, które kupuję w czasie każdej podróży.

Moskwiczanie kochają artystów i na każdym kroku to okazują, nawet małych, jeszcze niedoświadczonych.


Bernadeta Bomba, Tyczyn
Zdjęcie przedstawia najpiękniejsze wspomnienia z Egiptu.

Egipt

Sylwia Bomba, Tyczyn
Moje zdjęcie zostało wykonane podczas wakacji w Egipcie. Kraj faraonów to miejsce pełne tajemnicy i magii. Fotografia przedstawia moją osobę z egipskimi dziećmi. Niewiarygodne jest to iż pomimo niskiego standardu życia zawsze są serdeczne i uśmiechnięte.
Z Egiptem wiąże niezwykłe i niezapomniane wspomnienia. Z pewnością jeszcze tam wrócę!

Wakacje Egipt


Już wkrótce rozstrzygnięcie konkursu!


Brak komentarzy: